Merhaba 😒 çok üzgünüm …
Ben allerjik rinit hastasıyım kronik , gebeyken hapımı kullanıyordum fakat doğum olduktan sonra bırakmam gerektiğini söyledi doktor ve ben sürekli hastayım durduk yere öksürme hapşırma 3 gün iyiysem 2 gün çok kötüyüm grip gibi😔 doktor hapa tekrar başlamam gerektiğini söyledi fakat kızım daha 6 ay 23 günlük emziriyorum bıraktırman lazım ve hapına tekrar başlaman gerekiyor senin sağlığın için dedi aşırı üzgünüm bebeğime yetemiyorum bana ihtiyacı var nasıl yapıcam nasıl bıraktıracam nasıl ona kıyıcam bebeğime baktıkça ağlıyorum 😭😭
Kendi sebeplerinden dolayı bebeğini emzirmeyi bırakan oldu mu Allah için akıl verin bana 😔😔😔