Busra38 Ben senle sizli bizli konuşurken sen baya baya senli benli felan böyle yazıyorsun kendince birşeyler yani ne kadar ukala biri olduğun buradan belli şimdi farkına vardım kusuruma bakma canım 🙏🏼😂 hem yanlış yazıyorsun yazmayı bilmiyorsun insanlar okuduğunu yanlış anlayınca da böyle bi şeylere bürünüyorsun yukarda biri noktalama işaretinden bahsetmiş şimdi gördüm evet haklı, sen belki dümdüz söyledindiği gibi yazmış olabilirsin ama dışarıdan biri gibi okursan postun konusunu o zaman anlarsın nasıl anlaşıldığını canım bi dönüp tekrar okumadın sanırım ben nasıl yazmışım diye neyse yinede anlaşıldın sevgiler saygılar 🌸