1prenses2prensannesi Kubrayrl benim doktorum da 40 ı çıktığı gün gelecektin dedi geç kaldın sen dedi 4 aylıktı oğlum şuan hamileyim eğer erkek olursa kırkı çıkınca hemen yaptırcam sünnetini
Kubrayrl 1prenses2prensannesi kesinlikle anlamıyor bile sünnet olduğunu 3 gün içinde kendine geliyor zaten pipisi 20 dk da narkoz almadan bitiyor iş. Bi krem sürdüler sadece olan o yani
Alparslan616161 pogacayanakk doğum yaptığımda taburcu olurken sordum bebek doktoruna 40 çıktıktan sonra hemen yaptırabilirsiniz ne kadar erken o kadar ii dedi hareketlenmeye başladığında daha zor olur ozaman yaparsan demişti.
pogacayanakk 1prenses2prensannesi hastenede hastaneye değişiyor sünnet yaşı galiba en iyisi yarın hastaneyi arayayım ben. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim 🌸
pogacayanakk Kubrayrl doğuma çok fazla ücret verdim🙈 ondan dolayı sünneti devlette yapayım dedim. Bende kırkı çıkmadan yapsam çok iyi olur 25 günlük benimki
Kubrayrl pogacayanakk devlettekiler çocuğun ağlamasıyla uğraşmıyorlar canım bizimki gazlı bebekti perişan etmiş doktoru bacakları içeriye doğru kasmaktan 😅 devlet onla uğraşmaz verecek narkozu kim ne yaparsa yapsın sonra
pogacayanakk Kubrayrl eşimin bir arkadaşı devlette yaptırmış o memnun kalınca bende bir araştırmak istedim devlette nasıl oluyor diye yoksa gönlüm özelde yaptırmaktan yana😌
mizmizpera pogacayanakk klamp yöntemiyle yapıldı dikişsiz. Bugün klampı çıktı 3 gün boyunca krem süreceğiz. İyileşecek inşallah 🙏