Tazebabyy Ben marketten şişe süt alıyorum kaynatıp ılıtıyorum serçe parmağımla 10 a kqdqr falan sayıyorum küçük kavanozlara bölüp 1-2 yemek kaşığı yoğurdu bi kapta sütle iyice karıştırıp kavanozlara ekliyorum bir kere karıştıyorum kavanozda da maya dağılsın her yere diye fırınıda 100 derecede 10-12 dakika falan ısıtıyorum fırını kapattıktan sonra kavanozların kapagını kapatmadan 8 saat fırında tutuyorum sonra kapağını kapatıp dolaba koyuyorum yani taş gibi oluyor görümcemin kızına falanda yaptım bi kaç defa çok seviyorlar kayınvalidem falanda söyler hep taş gibi oluyor yoğurdun diye