dilanguvenn biz sinovac olduk hiçbir yan etki yaşamadım eşimde biraz üşüme eklem ağrısı oldu . Sadece sanırım üçüncü dozda hemşirenin acımasız olanına denk gelmişim aşıyı yaparken çok canım yandı okadar. Biz birde aşı olmadan önce de antikor testi yaptırdık aşılardan sonrada yaptırdık , eşim biraz takıntıldır o yüzden . Yani antikor testlerinde koruma sağladığı kesin bir sonuçla ortadaydı .