Aşı olanlar nasıl bir tecrübe edindiniz, gerçekten koruması var mı, yan etkileri nasıldı?
Covidi hamileyken geçirdim çok ağırdı hastaneye yatırıldım ve erken doğumuma sebep oldu. Artık aşı olmayı düşünüyorum. Aranızda hastalığı geçirip ası olan var mı? Cevaplarınızı bekliyorum.🌸