1Dost Bende içiyorum hemde Bayadır evet başta insanın bogazlarını tahriş eder gibi oluyor ağır geliyor ama zamanla alışıyor insan şimdi ondan başka sigaradan zevk alamıyorum kesmiyor normal sigara hafif kalıyor yanında 😂 Valla normal sigaraya 25 30 lira veremem eşim içer sadece paket sigaradan oda işinden dolayı zorunlu olduğu için mobilya boyacı tinerin tozun içinde tütün içince kötü oluyor boğazları kötü etmese tütün icecem diyor bıktı zamlardan sonra o kadar para vermeye 😒