1Dost Almi4134 içtiği sigara wiston türüyse fabrika sarması night blue var winstonla aynılarmış o keser eşini denesin 12 tl😄
1Dost Pembebeyzmavi sarmıyorum bi sürü çeşidi var eğer wistonsa tütüncüye night blue diye sor bide normalde içtiğin sigara adını söyle en yakınını veriyor ama direk bulmak zor oluyo bi kac tür denemen lazım 2 kere denedim 3 te buldum
1Dost Frezya uçan balon dedin de bi tık üzüldüm 😂kızıma aldım iki gün önce 15 tl sanıyordum 25 olmuş gittim diye mecbur kaldım aldım hem yüzüne bakmadı hemde babam sağolsun camdan kaçırmış bugün diyorum bizim niloya marsa gitti😂
Turunckafam 1Dost tütün içmeyen varmı diye sorcaktin Canim valla tütüne alıştım şimdi normali değişik geliyor 😜
Rahimeee 1Dost çift elma nane el fakir marka olacak miamore blue horse markası love 66 ve marilyn monroe adalya markasının karışımları var fırsat bulursan dene pişman olmazsın ☺️
Suzi-12 1Dost hiç ağır değil normal tütünden bile daha güzel sadece nikotin ihtiyacını hemen karşılıyor ve fazla içirmiyor
1Dost MinikPrensesannesii iyiymiş biz daha başlamadık 😂 8 sene sınırı geldi diğer denen 8 oluyo gidicez sanırım hiçte istemiyorum
Rahimeee 1Dost fresh bir tat oluyor elma nane ben seviyorum 😻ama aç karnına nargile içmek de insanı koru yapıyor aklında bulusun 😉
Deletedmom0099 1Dost evet malesef bizimkilerde çok dökülüyor ama aradaki 1000 lira farka değer bence 😂
MinikPrensesannesii 1Dost polis mi sizinde eşiniz biz 3 yıl İzmir’de kaldık çok zor ve yoğundu 3 senedir yüksekovadayz iş olarak daha rahat