1Dost 5ti de son 4 aydır 6 liraya alıyoruz hatta 😂 ben camel eşim lark içiyordu şuan ikimizde aynı paketi içiyoruz ağır değil, boğaz yakmıyor. 4-5 tütüncü değiştirdik hepsinde adıyaman hafif diyince bunu veriyorlardı en uygun fiyatlı olan oluyor genelde zaten