1Dost Winston blu ince içiyordum bi kac kere tütün aldım hatta burdan gördüm instark, tekel tütün filan ama ağır geldi. Sonra bi arkadaş denetti hoşuma gitti 1 aydır ondan içiyorum aylık sigara masrafım yarıdan aza indi 😄
Aklimdasin 1Dost eşim içiyor bende havasından suyundan faydalanıyorum 😬😬😬😬😬😬😬😬 keşke şikayet hattı olsa hepinizi şikayet ederdim 😖😖
1Dost Aklimdasin zaten şikayet ediyolar diye sigara bitmişti yeni gelcek dedi adam gittim stok yaptım napıyım bu denli zor hayatta tek arkadasım 😂
Jessim Snowglobe peki ben bunu sigarayı ramazan öncesinde bırakmış biri olarak yeni görmem 🙈 bacım 27,5₺ uzun parlament
1Dost Deletedmom00881 sen yanlış seçim yapmışsın farklı farklı türleri var yani gerekirse hepsini denerdim bi pakete 25 tl vermek koyuyo😄
1Dost MiracAlpinveUmutunAnnesi geçen gün bende paket aldım bi tuhaf geldi hatta çekmeceye kaldırdım ara ara ondan içerim diye😄
MasalsMommy 1Dost Bu postu tütün içerken okumam😂😂 Valla bir paket olmuş en az 24 lira her gün can mı dayanır 🥲
Deletedmom00881 1Dost ben bi pakete 15 tl veriyorum canım, burda bi markette satılıyor LD ismi bu aralar onu içiyorum 😂
Frezya 1Dost en son kavga ettigimizde sanirim 2 hafta 3 hafta kadar once gider tutun icerim dedi. Herhalde simdiye kadar ondan da 4 paket aldi toplamda. Beni kandiriyo sinirimi aliyo o şekil galiba. Salak olsaydim da yeseydim keşke