Tky58 bakımını iyi yaparsan kısa sürede düşer. Benim 12 günde düşmüştü. Üstelik iltihap kapmisti ve hemoroid oluşmuştu. Bide İçerdeki bı yırtık dışarıda ödem toplamıştı. Buna rağmen her tuvaletten sonra güzelce yıkayıp kurulardim. Sonra dikişlerin direk üzerine batikon döktüm. İltihap ve ödem içinde balaban isimli antibiyotik bı krem kullandım. 15 gün sonra rahat oturup kalkabilir dün. Şimdi 29 günlüğüm sanki hiç dogurmamis gibiyim şükür ağrım sızım yok. İnşallah seninde en kısa zamanda geçer..