TospikOglusum Hiziralinin_annesi46 ateş ölçer en en önemli şeydir bebeklerde bende 3turlusude var .hiç alamıyosaniz ucuz koltuk altı olcerler var ihmal etmeyin.ay ben kafayı yerdim düşmeyen ateş çok tehlikli
aylizinannesiii TospikOglusum bende iki tane aldım biri dijital biri kol altı ateşi kaç olduğunu bilmemek beni delirtirdi 😞
Hiziralinin_annesi46 TospikOglusum evet alicam şehirden uzak oturuyorum o yüzden fazla gidip gelemiyorum
Hiziralinin_annesi46 TospikOglusum hayır yemesi güzel içmesi güzel sadece hep beni istiyo kucağıma almamı istiyo