pamuksekerinannesii evet çok sıcaaak gerçekten bende açmadım klimayı henüz 3 tane çocuk var biri 2 aylık daha onun için korkuyorum hasta olur diye ama bayramdan sonra büyük ihtimalle açarım bizim ev yeni müteahhit çatıya ısı yalıtım için siyah bişey yaptı onun üstüne ne fayans nede üstünü kapatacak bieşy yapmadı dolayısıyla siyah olduğu için bütün sıcağı emiyo ve benim evime veriyo tam sıcaklar da görseniz evim bildiğin sauna klima bile kar etmiyo çünkü sadece salona faydası var diğer yerler yanıyo