Berra0804 aventin 0-6 olanı vardı okadar denememe rağmen diliyle itti öğürdü büyük geldiğini düşündüm sonra ebebekte tesadüfen 0-2 aylık emzik buldum düz anne meme ucuna benziyor onu vermeye başladım barmağımla ittiği zaman tuttum ama diğeri gibi öğürmesi pek olmadı gün içinde sık sık tekrarldım uykuya dalacağı zaman verdim pıt pıt vuruyodum alsın diye öyle öyle aldı bi süre sonra diğer aventi denedim onu kolay aldı arada öğürdü falan ama kaptı 0-2 aylık olan emziğide bırakmış oldum çok şükür şimdi emziği emiyor valla almasaydı vay halime çünkü sürekli memede kalmak istiyor emdiği zaman doyduğunda ayrılmıyor memeden emzik gibi emmeye başlıyor bende hemen çıkarıp emziğini veriyom böylece uykusu bölünmüyor ☺️