Umutcagla aaayy bu durumu yeni atlatmış biri olarak söylüyorum bacım evet biraz zor bi süreç sürekli memede kalıyor bende sütümün yetmediğini düşünürdüm ama ögle değilmiş yenidoğanlar memeden hiç ayrılmak istemezler memede ağladıkları zaman bile fazla doydukları için çektiğinde gelen süte kızar ağlarmış ebe hemşirem öyle demişti ha bide emzik olayı emzik almıyorsa vay haline ben 2 aylıklı emziğe alıştırdım sonra rahat ettim şuan 3,5 aylık ama normale döner merak etme sütün yetip yetmediğini çişinden bezinden ve kilo alımından anlarsın canım