Sln kusura bakmayın geç oldu cevap kızım huysuz bu ara 😞 benim kızım 2 aylık 4.6 giydiriyorum küçük gelmeye başladı bende şaşırdım boyunu ölçtüm 68 santim olmuş 🙄 bende diyorum ki kalıplarımız ne kadar küçülmüş. Tulum da büyük olması daha iyi ama siz bilirsiniz 😊