Zahide97 canım benim bugun cok güzel bir gece dua et babana bende öyle yapıyorum babamı cok özlüyorum arada resimlerini acıp öpüyorum konusuyorum anlam veremiyorum ben cok küçük yasta kaybettim babamı yoklugu cok koyuyor cok arıyorum onu ama rabbim demekki cok sevmiş erkenden yanına almks diyorum ne diyim iyiler cok yasamıyor gerçekten senin adına cok üzüldüm canım doktorlar herşeyi biliyor oyalıyor insanları ne deseler olmuyor kayınvalideminde son evre heryerde var ama suan beyinde felan yok cok şükür bakalım son kemosı kaldı ondan sonra ped giricek sonrası için ya kemoya devam yada akıllı ilaç dedi doktoru