Zahide97 cok çok üzüldüm canım inan hiç istemiyordum kemo almasını ama evları tedaviye baslasın iyileşşin istiyolardı kemo aldıktan sonra daha agrıları cogaldı kemonun etkisinden yemek yiyemiyor daha bugun konustum hiç yemek yiyesim yok diyordu aama kızları zorla yediriyor iyi olması için zorluyolar insallah iyi olur ne diyimki rabbim şifa ver diye dua ediyorum cok zor bi hastalıkmıs cok zor ses tonu kulaklarımdan gitmiyor