sarmaliklahana iyi ki çekmiş de yaymış. Kadın o kadar rahat ki. Belli ilk değil bu. İyi ki çekilip yayılmış ki artık o kadın birdaha bu işi yapamaz. Kim bilir bu zamana kadar kaç çocuğa bu şekilde davrandı. Allah’ın cezası. Umarım gerektiğinden daha fazla ceza alır. Benim 2 kardeşim de okul öncesi öğretmeni. Bunu onlarla da konuştum. Nasıl cesaret bu yaşlardaki çocuklar anlatabilir ama bunu bundan nasıl korkmamis dediler. Birde bunlar özel kurum ya denetimleri devlet kadar sık değilmiş. Her zaman söylüyorum çocukları kurumsal yerlere emanet etmek gerekiyor. Lise çocuk gelişimi mezunu olan özelde öğretmen olabiliyor. Sonuç ortada. Devletde öğretmen olmak için lisansi tamamlayıp formasyon almak gerekiyor. Yani en donanımlı öğretmenleri devlet alıyor. Oğlum devlet anaokuluna gidiyor. Hasta oluyor göndermiyorum niye gitmedim öğretmenimi özledim diye ağlıyor. Okuldan almaya gidiyorum niye geldin diye bana kızıyor. Allah’a şükür o kadar merhametli iyi bir öğretmenimiz var ki bu videoyu izlediğim halde öğretmenimizden şüphe duymadım. Sınıfı görmüyorum biz yokuz ne oluyor gözümle görmüyorum ama oğlumun anlatisindan öğretmenini anlatırken gözünün içi gülüyor burdan anlıyorum. Bunun gibi arada çürük elma çıkıyor bunlar yüzünden mesleğini en iyi şekilde yapan öğretmenler de zan altında kalıyor. Bu kadın da artık bu mesleği yapamaz mimlendi artık. Umarım hak ettiğinden daha fazla ceza alır. Ne alsa az bana göre olan o çocukların psikolojilerine oldu