Annesinin_kuzusu00 bunlari izledikce varsin gitmesin krese diyorum bizim ulkede disiplin adelet kavrami yok ki sadece işinden atilmiş eminim sikayet etselerde bir sey cikmaz valla en cok da boyle sisteme sinirleniyorum avrupada yanls bilmim cocukda bir şey olsun hemen polise haber veriliyor.bizim burda canimizin degeri bile yok.kadin oldurulmus mu cocuklar dovulmus mu adam kesmisler hicc umrunda degil anca sosyal medya sayesinde adalet saglaniyor yazik.bana dokunmayan yilan bin yaşasin hesabi oldu ülke