1prensannesi06 Mihrimahim16 şuan evde yok ama alıyım evde bulunsun iyi geliyorsa çok teşekkür ederim ❤️
Karanimo 1prensannesi06 evet ben düşünememiştm o zaman üst üste zorladı herhalde hatta bigün hiç yapamadı azcık zeytinyağı içirdim peşine yaptı hemen sonra kabağa geçince biraz rahatladı yavrum
Yuksel-yigit 1prensannesi06 bende baslayim.diyorum bizimkiside 4 ay 15 gunluk erkenmi acaba diyodum baslamaya emziriyornusunuz
1prensannesi06 Yuksel-yigit hayır benim bebeğim sadece mama işe besleniyor ben başlayalı 4 gün oldu 4 ay 18 günlükken havuç ile başladım bir sorun yok çok şükür şuanlık ikinci gün havuç biraz gaz yaptı sadece bugün de patates tattırdum pek sevmedi ama :)
Yuksel-yigit 1prensannesi06 anladim kolay gelsin size tadimlarda benim oglumda cok merakli versinler yiyim.diyor