ZBadee Babybloom ayyy çok teşekkür ediyorum 1 hafta deneme yapacağım bayram sonrası nasipse inşallah dediğiniz gibi olur 🙏 moral oldu valla
deniz-95 Karanhulya çağrı merkezi. Sürekli homeoffice değil ama şu anlık homeofficeden çalışıyoruz. İl dışı almazlar il Rize bu arada. Bir sorun olduğunda şirkete gidiyoruz mesela. Dilerseniz internette homeoffice eleman arayan yerlere bakın.
Karanhulya deniz-95 ya aslında çok var ama yapabılırmıyım bılemıyom en kolay çağrı merkezi hangısi ilk kez olacak olursa da
deniz-95 Karanhulya bilemiyorum. Çağrı merkezi kolay bir iş değil ama. Kimse severek çalışmıyor inan😂😂😂😂
deniz-95 ZBadee tabii kii 😊 diğer türlü işi bırakırdım muhtemelen. Bu şekilde bile vicdan azabı çekiyorum 🤦🏻♀️
Asyaveannesi04 ZBadee biberona alıştırın derim benimki hiç bir biberonu almıyordu kaç tane denedim sonunda aldı ağlaya ağlaya alıştı yavrum 10 senelik iş hayatımı da çöpe atmak istemedim her yere yeteceğim inşallah hem işime hem evime
Cancan-13-03 ZBadee evet ama çok güzel vakit geçirmişsiniz dolu dolu öyle düşünün. Bende o kadar bile kalsam iyi hissederdim herhalde erken ayrılınca zaman zaman vicdan yapıyor insan anneliği tam tadamadan en güzel günlerde ayrılmış olunca