ZBadee kamuda çalışıyorum 3buçuk aylıkken yarım gün çalışmaya başladım. Emiyordu ve çok düşkündür memeye ama ben yokken aklına bile gelmedi. Çocuklar yeni durumlara çok daha kolay adapte oluyor siz ona endişe pompalamazsanız tabiki. Siz rahat oldukça bebeğiniz de daha rahat olacak. Üstelik 20 aylık, memeyi bıraksa bile çok büyük bir kayıp değil. Ki düşkünse sırf keyif için bile akşamları emer, negatif düşünüp çekmeyin üzerinize.