Minisko emziriyorsan eğer karbonhidrattan uzak şekerden uzak dur senin yediğin beslenme şeklin bebekte fazlaca gaza sebep olur. Protein her öğün almaya çalış .bu söylediklerim intelorans durumu yoksa geçerli benim kızım laktoz intoleransı var dediğin gibidir 10 aylık hala öyle