Kızlar sizinkide böylemi 38 günlük doğduğundan beri çok osuruyo doktora gidiyoruz zartt zurtt çekiyor sedyede her doktor kontrolünde böyle beşiğinde alıp bizim yatağa koyuyorum her gernesme hareketinde osuruyor saqa sola belden aşağı oynattikcada aynı bezini değişirken elime osuruyo bazen esinti oluyo elime doğru bu normal mi