Merhabalar. Evet istisnasız herrrr gün başım ağrıyor. Mutlaka en az 1 tane parol alıyorum. Artık parol kesmiyor ama emziriyorum. Hamilelikten önce de böyleydi. Hamileyken geçmişti ama son zamanlarda tekrar eder oldu. 16 aylık bebeğim bu arada. D vitamini eksikliği yapar dediler ona başladım ama yok kesmiyor. Ne eksikliğinden olur bilen eden var mı. Bayramdan sonra bi dahiliye yolu göründü ama öncesinde gidemiyorum doktora. Bilgisi olanlara şimdiden teşekkürler 💐