Aselerva27 başka birine sormuşsunuz ama aynı belirtileri yaşadık sürekli kolik diyip gönderiyorlardı. Çok gürültülü kaka, böyle sümüksü kaka, aşırı huzursuzluk mesela bizim ilk belirtilerimizdendi doktorlar alerjiden süphelenmedi bile en son kakada kan görünce anlaşıldı. Ama süt ve süt ürünleri yediğimde gaz ve huzursuzluğu daha fazla oluyordu. Öyle bir şüpheniz varsa çok iyi gözlemlemeniz gerek