Kendineanne bende de olmuştu çok canım yanmıştı böyle olmasının sebebi bebek memeyi tam emmeyip yarım bırakırsa olurmuş ve gerçekten de öyle olmuştu tam emmemişti kaç gün acısını çektim acıdığı için emzirmiyodum sağma pompasınında çalışmayacağı tuttu sinirlendim ya sabır dedim emzirdim kendine geldi göğsüm aynı zamanda tıkalı kanal oluyo içinde oda açılıyor hissetmiştim sonra rahatladım tabi yani diyece ğim o ki emzirmemezlik yapmatın o sütüde vermeyin içmiyoda zaten bebek ekşimiş olmuyo ama beklediği için yani bi süre emmediği için tadı değişiyo ondan öyle diyolar