Kendineanne yok artık daha neler.ekşise kusardı herhalde birde öyle haitakini sağayım kalanıno sin de olmaz ekşi şey hepsini ekşitmez mi ki o sütü yaratan Allah o kanalda o ısıda hem koruyor hem yaratıyor. Bana da halam dedi yazım sıcakta falan böyle onunki ekşirmiş oğlu kusarmış içince 🤔🤷 oğlum 8 aylık bende de bazen öyle oluyor taş gibi yani emiyor rahatlıyorum öyle kusma vs yok. Hele ilk aylar akıyordu