Duyguuuus o aylarda benimki de öyleydi. Ağladığında omzuma alıp sakinleştirip tekrar emzirmeyi denedim. Sakinleşmesini için konuşuyordum. Bunu on kez falan yaptım nerdeyse. Ama bi yerden sonra sakinleşiyor ve ağlamıyor artık. Ağlayarak uyuması üzüyordu beni. Zaten belli bir süre sonra geçiyor.