Duyguuuus Merhaba güzel anneler 🌺🌺 3.5 aylık bebeğim ağlayarak uyumayı öğrendi bir süre ağlıyor kriz geçirir gibi öyle uykuya dalıyor 😒 birde kucağımda sallayarak uyuyor başka türlü uyumuyor bu alışkanlığı nasıl unutturabilirim sizin bebişlerde böyle mi 😒😏
giresun Duyguuuus valla biizmkde öyle ağlayarak uyuyor çünkü uyumak istemiyor ben alıştım artık kucağımda asla sallamiyorum yatağa koyup yüzünü seviyorum yavaş yavaş uykuya dalıyor bence kendi haline bırakın o zaten birsekilde uyuyor
minel_ciler2 Duyguuuus benim oğlum da 4 ay 10 günlük. 2 haftadır ağlayarak uyumaya başladı hem de çığlık çığlığa. Atak falan mı acaba İnşallah geçicidir
ssari1903 Duyguuuus canım 4 ay atağı bizde bu durumdaydık gün geçtkçe düzelmeue başladı hatta ben de geçen hafta post açmıştım burda çok yorucu bir süreç ama zamanla geçiyor
Duyguuuus giresun Denemedim kendi halinde de sürekli bağırıyor benim kızım yatmayı da hiç sevmez sırt üstü yatırınca kalkmaya çalışır bağırır 😏
giresun Duyguuuus biliyor sizin gelip alacağınızı ilk başlarda bizimkide çok ağlıyordu şimdi mizirdanma şekline döndü pes etmeyin yavaştan alistirin kendi kendine uyumaya ben yaptım çok rahatım şükür
Eylbsr Duyguuuus Benim bebeğim de ağlayarak uyanıyor. 38 günlüğüz 😥😥 Ne yakacağımi şaşırıyorum bağırınca
Lina06 Duyguuuus aynı bizim Ki de öyle 3.5 aylık altı açıkken gülüyor herşey güzel giyinirlen kıyametler kopuyor uyuyacağı zaman ağlıyor meme de ağlıyor emerken anlamadım sebebini gazı mı var bi yeri mi ağrıyor bilemedim
Nurselihiranur Duyguuuus sallamak bilinenin aksine uyumayı geciktirir siz salladığınız için uyuyo zannediyorsunuz ama maalesef sallanarak sadece sersemliyor ve derin uykuya daha geç dalıp sık uyanmalar başlıyor yatır kaldır tekniğini araştırabilirsiniz bir de uyku gerilemesi olabilir
ssari1903 Lina06 evet o şekilde oluyor her çocukta farklılık göstetir günü biz 3 ay 15 günlükken girdik 1 ay süren bir süreç ama ilk haftaları atlatınca sakinliyor biz hala atak süresinin içindeyiz Ama sakinledik biraz şükür