_BirAnne zarifbirhanim yeminle iç sesim oldun pantolon giymek istemiyorum çok kısa tunikler etekler kısa bacaklarım gözüküyor elbise sordum 400 lira dedi kardeşim ben abiyemi 250 e almıştım bu nedir yaa gerçekten ikinci el giyiniyorum artık ben
zarifbirhanim _BirAnne Bende öyle. Nisan abiyemi tubavennden 300e aldım. Ki tülü 3D çiçekleri var. Su an dümdüz elbiseye 400 500 diyorlar
zarifbirhanim annediyebiri Yqni bana 1.57 boyumla bilegin üstüne gelen etek sana nerede gelir Allah bilir. Yazık günah ya. Tesettürlü bir kadın ile tesettürlü olmayan bir kadın arasındaki fark sadece başı kapatmak olmamalı
zarifbirhanim Dondurmalikahve Ben de 2.el bakıyorum ama maalesef onlarda sınırından birkaç lira düşük satıyorlar
zarifbirhanim Halimea En iyisi canim. Ben ferace giyiyorum aşırı rahatım. Dükkana giderken bazen çok yorgunsam içime rastgele bi etek kazak giyiyorum. Üstüne de ferace icimdekini uydurma derdim yok
ElaZeyAras zarifbirhanim çok haklısınız uzun zamandır etek almadım ben sırf bu yüzden . Birde boyum uzun . Üst baş bakıyorum ya kısa tişörtler yada boynu açık . Bende uzun elbise aldım bakalım nasıl gelecek .
zarifbirhanim blue5 Tesettür mağazalarının bir farkı olması gerektiğini düşünüyorum. Zaten kısa paça pantolon, sifon gömlek her yerde bulunabilir. Tesettürün amacını çok şaşırtmislar
zarifbirhanim FHKK Kesinlikle öyle. Kaç magaza gezdim. Heh buldum dediğimi de ya fiyatindan ya kumasından dolayı geri bıraktım
zarifbirhanim Smshgg Daracık kısacık şeyleri tesettur diye dayiyorlar ya çok şaşkınım. Birkaç sene sonra diz altında şey bulamayacağız galiba giderek kisaltiyorlar
Smshgg zarifbirhanim Aynen öyle vallahi bide bu kıyafetler satılıyor bizimm tesettüre uygun değil diye giyemedigimiz kıyafetlerde alacak olsan beden bulunmaz bu da çok acı bir durum bence. Fiyatlari desen uçmuş tesettür eşofman takımları bile 450 ya ne demek alt üst takımlar elbiseler hep aynı fiyat Allah aklımıza mukayet olsun
Tatlican Neslihan-55 Gecen sezondan kalma elbiseler beden bile yok 350tl magazalarda .bende kizim ile ikimize intten kombin aldim o fiyata
zarifbirhanim Med Bide elbiseler var. Afedersin dizin bir karış altındaki elbiseleri tesettur diye satıyorlar. Mankenin boyunu soruyorsun 1.60. Güler misin ağlar mısın
zarifbirhanim papatya09_ Bolunun bu konuda mastır yaptığına inanıyorum. Elbiseler 400 lira ya. Ben nisan abiyemi tuba vennden 300e almıştım. 😀
zarifbirhanim Solocann Boydan elbiselere de el atmışlar. Ya dar ya ince ya kumaşı kötü ya boyu kısa. Dikiş makinem var kursa gideyim de dikiş dikmeyi öğreneyim. Tamam kumas pahalı ama hiç degilse tarzıma göre bir şeyler dikerim. Birkaç seneye bunlari da bulamayacaz gibi
Deletedmom_73 zarifbirhanim Neredeyse herkes artık internetten alışveriş yapıyor dışardan alınanlar artık saçmalıyor gibime geliyor güzel şeyler olsa da pahalı oluyor pazarda zıbın 35 TL’ye internette daha uygun bu da bizi artık internetten alışveriş yapmaya teşvik ediyor ne yazık ki.
Beren-2020 zarifbirhanim instagramda imaj butik modasah ve locco dan alışveriş yapıyorum güzel kaliteli bakalbilrsnz.