Bi dışarı çıkayım uzun zamandır üstüme başıma bir şey almadım dedim. Ne etek bulabiliyorum ne elbise. Eteklerin, elbiselerin ya boyu kısa ya modeli kötü ya çok dar. Bluz bakıyorum boynu baya açık. Gomlek iç gösteriyor. Zaten öyle bol, rahat cok bir şey de yok. 1.57 boyumla bileğimin üstünde etekler buldum. Daha uzun olsam demekki bir şey bulmak mümkün değil. Tesettür kıyafeti satmayan magazalar bile daha usturuplu kıyafetler satıyor. Gerçekten şaşkınım üstelik tesettür adı altında aşırı pahalı