Ayten-1907 ElaZeyAras kalktı canım dün.. ince uzun kollu giydir..baktın biraz serin yelek giydir 🌺ben öyle yapıyorum
MerveKayraTugra Hafta içi halledecem.Büyük oğlum yazlığa geçti.Küçük oğlum 1.5 aylık olduğu için 1 kat uzun üstüne de penye yelek giydiriyorum.Zaten yıkayıp vakumlu poşetle kaldırdığım için temiz. Sadece dolap silip yerleşecek.
iki_tospik_annesiii AntiSosyallKelebek maşallah cnm öğrendin mi cinsiyeti 🌸 bende hastaneyim bebegi yatıdırlar menerjitten şüpheleniyorlar
Duyulurum ElaZeyAras zaten öyle çok kalın giydirmedim kışın. Uzun kollu body üstüne bir uzun kollu bir tişört ve sıcaklığa göre üstüne bir yelek. Şimdi de kısa body üstüne uzun kollu üst giydiriyorum. Bu yüzden kaldirmadim
sarmaliklahana ElaZeyAras cok kalın giydirmek de hasta eder bence. Ben cok kalınları giydiremiyorum artık yavas yavas inceler gectim. Mayıs 15 de kaldırırım komple heralde eama giydiremiyorum zaten İstanbul dayız. Ev cok sıcak petekleri yanmadıgı halde. Bebeğim sıvahoda sevmıyor 7.5 aylık kızım
ElaZeyAras sarmaliklahana bende bugun mevsimlik giydirdim şimdilik güzel geçiyor .bakalım inşallah hasta olmayız da .bu kış sürekli hastaydik . Abla düşünce küçüğüde düşüyordu .😐