ElaZeyAras Hanımlar , bu sene çocujlarim çok fazla hasta oldular sürekli nezle ile bogustuk . Kisliklar kalktimi hala sıkı giydiriyorum bazen terliyorlar.. ne yapacağımı şaşırdım bazen çok sıcak bazen çok serin
AntiSosyallKelebek ElaZeyAras Şimdi o işe giriştim çok kalınları topladım ince sezonluk ve tişörtleri çıkarıyorum özellikle ceket bıraktım tşört üstüne giysin diye
[silindi] ElaZeyAras Kaldırmakla kaldırmamak arasındayım. İstanbulun havası bir düzeliyor bir kış geri geliyor 🤣
Aklimdasin ElaZeyAras Yıkadım kaldırdım sadece hepsnden bikaç parca bıraktım hepimize kalın giys. Bi tanede mont ayırdım. Her sene bu sekilde yapıyorum
ofkelisirin ElaZeyAras ince Bi penye ve pamuklu yelek yeter artık bebeklere ben uykudan kalkınca yelek giydiriyorum Bi yoksa genelde penyeyle duruyor konya’da hava 23 derece falan Kışlıkları da kaldırdım
ElaZeyAras AntiSosyallKelebek bende kaldirim o zaman.uzun ceketler bırakayım serin oldumu giydiririm .
iki_tospik_annesiii AntiSosyallKelebek canım nasıslın bebişler nasıl 🌸 kaç haftalık oldun cinsiyet belli mi ♥️
Halimea ElaZeyAras ben hepsini dun halletim tum gardolabı boşaltım, baza altına duzenleyip koydum yazlıklarıda çikardım . Malum Osmaniye 32 ° ve sıcak🥵
FmBetull Şuan kaldırıyorum bende eşim ve benimkileri.Kızımın yazlıklarını da yıkadım yerleştirdim ama kışlıkları hala duruyor.İnce penye tulum tarzı giydiriyorum.
ElaZeyAras alptoyyy gaza geldim bende giydircem artik .peki nasıl durcaz ya o kolları çıplak gordummu isirmamak için kendimi nasıl tutcam dkdkdk 🤣 onuda diyi verin.
alptoyyy ElaZeyAras valla dün aynısını eşime söyledim tişört giyince o boğumları ben sıka sıka öpüyorum nasıl dayanıcam kışa kadar yer bitiririm çok tatlı oluyorlar 🥹
Sarikuzumalp ElaZeyAras Terledikleri için daha çok hasta olurlar. Kalın kışlıklarını kaldırın ince bluz falan kalsın bence. Ben öyle yaptım eğer soğuk olursa üzerinede hırka giydiriyorum.
Noname21 ElaZeyAras üşüyen cocuk hasta olmaz terleyen cocuk hasta olur. Cunku ya teri üzerinde kurur yada terliyken rüzgar vurur. O yuzden ben ince giydirip uzerine ceket alıyorum yanına
iki_tospik_annesiii ElaZeyAras tam olarak hepsini kaldırmadım çünkü hava bir gün iyi ki gün kötü. Bebelerim zaten sürekli hasta oluyorlar
acimavi ElaZeyAras ince uzun kollu tsirht giydiriyorum birkaç haftadır, ideal oluyor bu havalarda ne terliyor ne de üşüyor. Kalın kışlıkları elime geldikçe dolabın arka tarafına atıyorum
Keskeuyusamm Kaldırdım valla şort kısmına geçeceğim yakında. Ben hiç sevmem sıcak havalarda tıkış tıkış giyinmeyi. Yavruma da yazık fresh olsun istiyorum