Rabia4747 ilk bende korka korka giydiriyordum canım, neden kimse yok yanında 😢 muhakkak güzel bakıyorsundur, inanki benim de 3 çocuğum var, bu 3.üde o kadar çok zorlandım ki, bebekler çok zor zaten, ne yapsanda gazı oluyor, ağlıyor, uyumuyor, yani seninle alakalı değil canım, rahat ol biraz daha 🙏💖😢