Kaganalis dediğin gibi bisey yiyemiyorum ki bebiş kolik mahvediyor kendini de benide zamanım olmuyor güzelce beslenmeye , tuvalete bile bı sabah gidiyorum bide akşam kasiklarima ağrı vuruyor artk
O uyuyunca dinlenim desem ev işi 😐güzel beslenip dinlenmem sart bebiş için de işte