Hanımlar belki haberiniz vardır dün hepsiburadada 3 kitap 30 tl kampanyasi vardi.Zar zor 3 kitap aldım ama bugün hepsini iptal ettiler.Kampanya yapıp sonradan iptal etmek neden yaa?Insanları salak yerine koyuyorlar.Simdi merak ettiğim bu kampanyadan kitap alıp kargoya verilen var mı yoksa çogu kisinin böyle iptal mi oldu?Sabah sabah cok sinirlendim gercekten🤦♀️