Timja
Bende mastit olmuştum antibiyotik kullandım emzirmeye çalışın ve sağın bol bol sütünüzü havluyu ısıtıp mastit olan yere koyun birkaç kez tekrarlayın ve öyşe sağın kanallar sıcaktan genişlediği içim daha rahat sağım oluyor ve kitle azalıyor deneyin bence çok geçmiş olsun