Seross10 Aselmiraam bende kararsızdım doktorumuz öneriyorum dedi yaptırma kararı aldık ve bulunduğumuz ilçede rota virüsü sulardan sanırım arttı bu ara korktum bende tedbir alalım dedim
BuseBlt Seross10 bizimkinin bı de reflüsü var bende çok tedirgin oldum ama doktorumuz şöyle tut dedi gösterdi o şekilde tuttum kusması 🙏 tam dik değil emzirir pozisyonu gibi ama biraz daha dik tutturdu
rengarenkduduv Seross10 haklısınız haklısınız aynı tedirginliği bende yaşadım hatta yaşıyorum da. Bugünde menenjit aşısı var.
Sedefe Seross10 ağızdan veriliyor şurup gibi birde tatlı sanırım benim oğlum çok severek içmişti😂 ateş yada herhangi bir yan etkisi olmadı bizde
ofkelisirin Seross10 hiç yan etki olmadı aynı aşıyı yaptırdım hatta alıp ben damlattım ağzına. Kusma da olmadı olmaz korkmayın