Balbocugu evet uyuza benziyor. Yiğenimde de var aynısı. Göbek sırt ve kollarını full sarmış durumda. 2 haftadır kaşıya kaşıya yırtmış heryerini. Yengem sağolsun ilgilenmemiş götürmemiş hastaneye alerjidir geçer diyor. Yavrum suya tutup duruyor kollarını kaşıntısı dursun diye. Zorla sağlık ocağına yollattırdım. Uyuz kremleri falan vermiş. Ama eczanelerde yokmuş saçmalık. Muadili de yokmuş. Kaşıntı kremiyle idare ediyor şimdilik