Bbilgilii işte diyorum bebek uyurken gazını cikaramazsin bu yuzden uyanık bir şekilde içmesi en iyisi çünkü uyuyor diye yatirdigimizda icerde hala gazi oluyor o derin uykudayken bi anda ağzından çıktığında kusadabilir ve o anda genzine kacma ihtimali cok yüksek yani gaz cok önemli birikmemesi lazim icinde bu yüzden gazını cikartmadan uyutmayin kendiniz de uyandirmayin birakin o debelenir döner durur uyanir sizi istedigi zaman alın şöyle düşünün biz uykumuzda biraz daha diyip uyanmaya calistigimiz zaman birisinin gelip yataktan biz uyanmadan kucaklayip alsa 😂 cok saçma bi benzetme oldu ama bebeğiniz cok çok küçük değilse kendisi tamamen kendi uyansin dedigim gibi benim kizimda oyle hatta ben bide mama hazirliyorum onu bekliyor içiyor gazini çıkarıyorum geri uyuyo uykusu dagilmiyo çünkü biliyorum ben öyle gidip yatirsam bi sure sonra o gaz rahatsız edicek ve uyancak uykusu sağlıklı olmayacak sürekli gaz var diye uyan uyu yapcak