Bbilgilii bence uyanmadan verin, benim kızım 20 aylık 2 saatte bir kalkar geceleri şansım yaver giderse tabi oda nadir, bilirim 2 saat sonra uyanacak mık ettiği an veririm memeyi uykusu dağılmasın diye, ben kendim alıştırdım çünkü bebekten 2 saatte bir beslemeye. En azından uykusu bölünmez rüya öğünü dedikleri beslenmeyi yapar alışmaz diye düşünüyorum .