Valeria yani biz şuan 11aylığı, ilk zamandan beri kullanıyorum ama benim oğlum deli gücü uygukuyor ve çıkarıyor ben de kasesi ve tabağı var. İkisinide sürekli kullanıyorum ama içini doldurup önüne kıyamıyorum çünkü çıkartmasada yiyecekleri oynayıp yarısını atıyor. Yani ben alırken daha uygundu ama şuan çok pahalı çokta gerekli olduğunu düşünmüyorum 😅