Valeria Ben önlük, bardak ve ahşap saplı kaşığından çok memnunum. Her gün defalarca kez kullanıyoruz (18 aylık oldu) taş gibi. 6 aylıkken blw başladım, vakumlu tabak çok gerekliydi benim için.
Tabağı hakkında çok şikayet okuduğum için almadım, essbaby aldım.