secoz Kızlar yarın bebe giyim fabrikasına kızıma bayramlık almaya gideceğim fiyatlar 20-25tl gibiymiş çok merak ettim 😁 sabah olmaz bana
Hep_mi_uykusuz secoz Bize de dediler uygun diye bi tsort sort takim bile 80 90 tlydi😂Insallah sizin oyle olmaz
secoz honeyybee_ Domino Canmoglum- Hep_mi_uykusuz Vanilyaaa Annebebissss Zeynepee boncukkkk Efeninanasi kahvekokusuu Taze1mom Efeninanasi Neredennereye2 AhmetEymenEnes AYsezumramommm Merve Alyaminel catgirlmoms Yenibosna da Truva & zeyteks adında bi yer gittim geldim pek bişey kalmamış ama 100tlye bunları aldım. Bir sürü pijama takımı var çok uygun en pahalı ürün 50tl o bile yok hepsi disney baby etiketli ürünler 😁
secoz Vanilyaaa sanmam eşimin arkadaşı hamileyken getirmişti bana 5takım çok güzeller di disney baby ürünleriymiş ben çok sonradan öğrendim
secoz Annebebissss valla bilmiyorum bende sadece İstanbul içi onu biliyorum yarın bi götürsün de yazarım size de
secoz Zeynepee semtini bilmiyorum valla 😁 hiç sormadım sadece gitmek istersen ben götürürüm dedi bende olur dedim bi bakcam öğreneyim fiyatları yazarım zaten burda