Karla benimde 6 buçuk ay oldu hala şiş ve kızarık geçen hafta doktora gittim bunun için bünyeyle alakalı dedi normalde krem veriliyormuş veririm dedi ama derini inceltir gerek yok eğer ikinci bir doğumun olursa ameliyat sırasında söyle ameliyatta düzeltiliyormuş ve bu saatten sonraki bütün doğumların sezeryan olur dedi normal doğumu unut korkulacak bişey yok dedi