Karla İyi akşamlar 10 ay önce doğum yaptım, sezaryen dikiş yerim hala kızarık ve şiş. Ne zaman geçer neden böyle. Başına gelen var mı korkuyorum🥺
Nur_akpnr Karla canım vallahi ben de 4 ay önce sezeryan oldum ama şişlik yok da pembe renk var benim kesigin olduğu yerde
incisininannesi Karla benim de aynı şekilde şişlik yok da kabartı gibi ve kızarık doktorum iz kalmaması icin krem vermişti ama pahalı olduğu icin ve duzenlı kullanmayacağımı bildiğim için almamıştım😂
circirbocegi Karla ya bende 40 gun oldu 10 gun şiş ve kızarık oldugundan kontrole gittim enfeksyon kapmısım doktor temızledı sımdı mesela hiç öyle bişey yok aksatmayın bence bi gösterin ne olur ne olmaz
Eliffff123 Karla gitmedim hiç doktora ağrı sizi falan olmadigi için de çok önemsemedim açıkçası ama gitmek mi lazım acaba şimdi siz yazınca endiselendim 🤔
Karla Eliffff123 ya aslında hiç ağrı falan olmadığı için bende şimdiye kadar çok umursamadım ama bu akşam duş alırken biraz inceledim ayna karşısında uzun uzun bakınca kafama takıldı🙈
incisininannesi Karla benim daha yeniyd 2 ay olmuştu gördüğünde doktorum ve zamanla açılır rengi demişti annem de sezeryan oldu ve uzun sürmüş kızarıklığın geçmesi kabartı hala var 😊
Karla circirbocegi 3anneelif evet tabi gitmem lazım ama doktor fobim var😭 korkumu yenip en kısa zamanda gideyim. Teşekkür ederim kızlar
3anneelif Karla benim altı ay oldu beyazları şişlikte yok hiç doktorunuza gidin neden öyle Kaldı ki🤷♀️
FoamSea Karla 2 ay 10 gün oldu sezaryen olalı aynı söylediğin şekilde 2 gün önce randevum vardı zamanla düzelicek henüz erken dedi 🤍 1 yılı buldu kuzenimn hatta. düşününce şöyle elimiz kolumuz bile kesilince kabarıp kızarıyor zaman alıyor iyileşmesi 😅 akıntı falan olmadığı sürece sorun yok bence 🤍
Karla FoamSea içim rahatladı bir nebze🥰 yok hiç ağrı akıntı falan olmadı zaten doğumdan 10 gün sonra kontrole gittiğimde gayet iyi görünüyor bir sorun uok demişti doktor ama 10 ay geçti hala pembe gibi yara o biraz canımı sıktı
FoamSea Karla normal bence canım benm apandisit ameliyat dikişim 1 yılı geçmişti iyileşeli o yüzden tecrübeliyim rahatım 😅