Anlamadığım şey eğer küçük ise bu bebeklerde ne gibi belirtiler oluyor bir sorun var mı yokmu nasıl anlayacam yarın özel bir hastanende emar çekeceğiz gitiğimiz hastene üniversite hastanesi idi orda cok gün verdiler bizde beklememek icin özel hastahanede çektirelim dedik ama içim içimi yiyor bir sorun var ise nasıl anlaya bilirim