Birtekbirciftannesi anladım bizim doktorumuz baş çevresi gelişimi için, hep normalken birden 3-10 persentile düşse veya hep 3-10dayken birden 50 persentillere çıkarsa incelenmesi gerekir demişti. Bizdeki brz genetik abimin ilk çocuğu için de öyle demişlerdi. Şimdi 4 aylık bi kızı daha oldu onu da kafası küçük diye nöroloğa yönlendirdiler normal çıktı her şey. Kemik yapısı, genetik vs de etkili. Umarım önemli bir şey değildir sizinki de🙏🏻